Sokak szerint a
2018-as dorama-felhozatal gyenge volt, tele unalmas, középszerű sorozatokkal.
Én nem feltétlenül értek egyet, mert több emlékezetes élményt is adott ez az
év, legalábbis többet, mint tavaly, ez is az egyik oka, hogy 2017-ben nem is
készült Évzáró. Egy valami azért feltűnt idén, mégpedig az, hogy az átlagosnál
is több – egyébként nézhető – történetet szúrtak el illúzióromboló, zavaros
vagy erőltetett befejezéssel. Sorolhatnám ezeket (Hwajugi, About Time, Are
You Human Too?, The Ghost Detective, The Beauty Inside, Where Stars Land). De
inkább lássuk, melyek azok az általam látott idei sorozatok, amelyeket a blog
díjjal jutalmaz:
LEGJOBB SOROZAT
Just Between Lovers
LEGJOBB THRILLER/AKCIÓ
The Guest
LEGJOBB MELODRÁMA
Come and Hug Me
LEGJOBB KOSZTÜMÖS SOROZAT
100 Days My Prince
LEGJOBB VÍGJÁTÉK
Laughter at Waikiki
LEGJOBB FELDOLGOZÁS
Hundred Million Stars Falling from the Sky
LEGROSSZABB FELDOLGOZÁS
The Great Seducer
LEGROSSZABB SOROZAT
Mama Fairy and the Woodcutter, About Time - holtverseny
LEGNAGYOBB CSALÓDÁS
Hwajugi, Where Stars Land - szintén holtverseny
LEGTÚLÉRTÉKELTEBB SOROZAT
What's Wrong with Secretary Kim
LEGALULÉRTÉKELTEBB SOROZAT
Familiar Wife
LEGJOBB BEFEJEZÉS
Devilish Joy
LEGROSSZABB BEFEJEZÉS
Hwajugi
KEDVENC FÉRFI FŐSZEREPLŐ
Terius (So Ji Sub - Terius Behind Me)
KEDVENC NŐI FŐSZEREPLŐ
Bo Young (Lee Yu Bi - A Poem a Day)
KEDVENC FÉRFI MELLÉKSZEREPLŐ
Chan (Ahn Hyo Seop - Thirty but Seventeen)
KEDVENC NŐI MELLÉKSZEREPLŐ
Chae Won (Lee Joo Young - The Ghost Detective)
KEDVENC ROSSZFIÚ
Doo Chil Seong (Jang Hyuk - Wok of Love)
KEDVENC ROSSZLÁNY
Soo A (Lee Joo Woo - Laughter at Waikiki)
LEGUTÁLNIVALÓBB FÉRFI FŐGONOSZ
Park Il Do (The Guest)
LEGUTÁLNIVALÓBB NŐI FŐGONOSZ
Sun Woo Hye (Lee Ji Ah - The Ghost Detective)
LEGIRRITÁLÓBB KARAKTER
Hyun Soo A (Jo Woo Ri - My ID is Gangnam Beauty)
LEGROSSZABB SZÜLŐ
Yoon Hee Jae (Heo Jun Ho - Come and Hug Me)
KEDVENC ROMANTIKUS PÁROS
Gang Doo, Moon Soo (Just Between Lovers)
KEDVENC ALTERNATÍV ROMANTIKUS PÁROS
Dae Ki, Young Joo (Where Stars Land)
LEGJOBB SZERELMI HÁROMSZÖG
A Poem a Day
LEGROSSZABB SZERELMI HÁROMSZÖG
Rich Man
AZ ÉV GYEREKSZÍNÉSZE
Nam Da Reum (Come and Hug Me, Where Stars Land)
AZ ÉV MELLÉFOGÁSA
Eun Tae Hee szerepében Joy (The Great Seducer)
AZ ÉV MEGLEPETÉSE
Chang Ki Young (My Mister, Come and Hug Me)
AZ ÉV FELFEDEZÉSE
Lee Joon Ho (Just Between Lovers, Wok of Love),
Won Jin Ah (Just Between Lovers, Life)
AZ ÉV NÉGYLÁBÚJA
King Kang (The Beauty Inside)
KÜLÖNDÍJ A LEGJOBB MELLÉKALAKÍTÁSOKÉRT
Kim Kyung Nam (Come and Hug Me, The Prison Playbook, Where Stars Land)
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
VálaszTörlésÁltalában egyet szoktam érteni azokkal az értékelésekkel amiket írsz és eddig úgy gondoltam hogy az ízlésünk is egyezik. Viszont most engem eléggé ledöbbentett hogy a My Ahjussi (My Mister), ami szerintem messze az egyik legjobb sorozat volt nem csak 2018-ban, hanem az utóbbi években úgy általában - nálad sehová sem került fel. Lehet hogy én látom rosszul, de meglepődnék ha más, doramákkal foglalkozó oldalaknál az évértékelőben ugyanígy kimaradna... Meglátjuk.
VálaszTörlésKöszi az egész éves blogozást, továbbra is maradok a rendszeres olvasód!
Igen, valószínűleg én vagyok a világon az egyetlen, akinek nem került bele a My Mister a Top 3-ba idén. Sajnos, pedig szerettem volna. De megfejthetetlen okok miatt kimaradt a katartikus élmények közül, keserves lassúsággal haladtam vele, és igazából csak a legvége tetszett (ritka alkalom). Emellett bizonyára a legutóbbi évek legjobb sorozata objektív szempontból, és minden érdemét elismerem.
TörlésNyilván hangulat kérdése is, hogy adott időszakban ki mit preferál. Ami még nagyon tetszik (egészen más kategória), az a The Third Charm. A srác zseniális, párommal nagyon sokat nevetünk rajta :-D Én idén viszonylag kevés koreai sorozatot néztem, inkább a mainstream amcsi / angol sorozatok jöttek be, de a "hercegnőm" nem unatkozott, a laptopjával a másik szobában falta őket :-)
Törlés