2012. július 3., kedd

Újabb szinkronos koreai sorozat az M1-en

Gondolom, már senkinek sem új a hír, hogy július 9-én megkezdi az M1 a következő (immár negyedik) dél-koreai történelmi sorozat vetítését. Nekem se újdonság, pedig legalább 2 éve a kezembe se vettem semmilyen tévés műsorújságot. A 77 részes Yi San-ra esett a választásuk, "A korona hercege" címen fogják sugározni hétköznap délutánonként. Úgy hírlik, a szereplők (többek között) a következő szinkronszínészek hangján szólalnak meg: Varga Gábor, Csifó Dorina, Szersén Gyula,  Harsányi Gábor, Szélyes Imre.
Időrendben a történet a Dong Yi folytatásának tekinthető, és akik figyelemmel kísérték az előbbit, valamint A palota ékkövét, örömmel fognak felfedezni egy rakás ismerős arcot a színészgárdában. Én ugyan ritkán szánom rá magam, hogy megnézzek egy 30 résznél hosszabb dél-koreai sorozatot, de ezt láttam, és mindenkinek csak ajánlani tudom.




1 megjegyzés:

  1. Láttam már a sorozatot, ajánlom mindenkinek. A politikai krimik kedvelői is nézzék meg! Igazi csemege lesz a számukra.

    VálaszTörlés