2013. március 2., szombat

Sorozathír

A Lee Dong Wook jegyezte Heaven's Order című kosztümös sorozat (amelyről kettővel korábbi bejegyzésemben írtam) szereplőgárdájához most újabb színész csatlakozott, méghozzá Song Jong Ho, akit többek között az általam fordított The Princess' Man és a Will It Snow For Christmas? című sorozatokból már ismerhetnek páran. Merő véletlenségből ebben a sorozatban is olyan csendőrségi tisztet játszik majd, aki bűntények után nyomoz. Részletesebben (és angolul) itt lehet róla olvasni: Thriller sageuk Mandate of Heaven adds to its cast.
A sorozat forgatása egyébként már meg is kezdődött. Kíváncsian várom!


2 megjegyzés:

  1. Kedves Jackimi! Köszönöm a jó hírt, hogy véglegesítették LDW-t
    és annak külön örülök, hogy Song Jong Ho is bekerült a szereposztásba!
    A Will It Snow For Christmas-t még mindig nem sikerült megnéznem,
    mivel olyan hosszú a sor a megnézendők listáján, de Song Jong Ho
    kedvéért előrébb veszem! Még csak a Princess Man-ban láttam, ahol
    sajnáltam, dühös voltam rá, de a végére szépített, kíváncsi vagyok rá
    modern sorozatban is!
    Remélem ha láttad az 1. részt, akkor is megosztod velünk véleményedet, élményeidet, olyan élvezettel olvasom!
    Legyen szép, napsütéses hétvégéd!

    VálaszTörlés
  2. Várom ezt a sorozatot, remélem, hogy majd felirat is készül hozzá. Song Jong Ho jó volt a The Princess" Man-ban is, én meg tudtam érteni őt is. Abban a korban az első volt a család, nem volt választása. Ahogy Se Ryung is mondta, sokat szenvedett miatta és a barátai miatt is. Lee Dong Wook neve pedig garancia egy jó sorozatra. Köszönöm a tájékoztatást.

    VálaszTörlés