2016. április 6., szerda

SOROZATHÍR

Bevallom, amennyire buzgó nézője voltam annak idején a Palota Ékkövének és a Yi San-nak, az utóbbi években azt vettem észre magamon, hogy már nem töltenek el akkora lelkesedéssel az 50+ részes történelmi sorozatok. Olyan klasszikusok is ki tudták kezdeni a türelmemet, mint a Dong Yi, a Queen Seon Deok (Silla királyság ékköve) és a Jumong. Talán az utolsó olyan nagyszabású kosztümös, amit teljes egészében végig tudtam nézni és élveztem is, az Empress Ki volt (illetve jelenleg a Six Flying Dragons az, ami ígéretesnek látszik).
Viszont most feltűnt a láthatáron a Flower in Prison című kosztümös dráma, amelyet szintén 50 rész körülire terveznek. A 16. században fog játszódni, és női hősnője lesz Jin Se Yeon személyében (akit én most így hirtelen nem tudok hová tenni, de sebaj, mert nem ő az érdekes számomra, hanem...). Férfi partnere Go Soo (háromszoros hurrá!) és vele akkor is elnézegetném az 50 részt, ha nem szólna szinte semmiről.
A halálos unalom veszélye azért remélhetőleg nem fenyeget, hiszen a rendező, Lee Byung Hoon munkái közé tartozik az előbb emlegetett Palota Ékköve és Yi San is.



1 megjegyzés:

  1. "Go Soo (háromszoros hurrá)és vele akkor is elnézegetném az 50 részt, ha nem szólna semmiről." Ezt nagyon szép megfogalmazás, nagyon tetszik! Egyet értek, Jackimi!
    Persze a sorozatot természetesen megnézem. Remélem lesz magyar felírat is!

    Üdvözlettel: Anna

    VálaszTörlés