2011. július 4., hétfő

SCENT OF A WOMAN (Egy asszony illata)


Nem, nem az Al Pacino-féle, bár az is nagyon jó film. Ez a másik dorama, amit rettenetesen várok már, romantikus komédia lesz, Lee Dong Wook-kal (My Girl) és Kim Sun Ah-val (My Name is Kim Sam Soon) a főszerepben - azt hiszem, többet nem is kell mondanom.
Lee Dong Wook épp csak "szabadult" a több mint 2 éves kötelező sorkatonai szolgálatból, és úgy nézem, fittebb, mint valaha, amit a Dramabeans-re felrakott legújabb képek is bizonyítanak. Itt megtekinthetők.
Kim Sun Ah-ra pedig egyenesen rá sem lehet ismerni. Remélem, (én kis naív...), hogy nem a plasztikai sebészetnek vagy a photoshopnak köszönheti.
A történet röviden: A főszereplő egy átlagos nő, akiről kiderül, hogy már nincs sok hátra az életéből (hah, ez tényleg jó alap egy vidám romantikus vígjátékhoz, nem igaz?) Lee Dong Wook játsza a gazdag hősszerelmest. Bejön még a képbe a szokásos szerelmi négyszög két másik csúcsaként Kim Sun Ah cinikus orvosa, valamint a gazdag pasi nem kevésbé gazdag menyasszonyjelöltje, aki hadjáratot indít főhősnőnk ellen, amint megszimatolja, hogy veszély fenyegeti a házasságát.
A dráma premiere július 23-án lesz.



1 megjegyzés:

  1. Szia! Nemrég találtam meg az oldalad, és gondoltam itt köszönöm meg hogy lefordítottad ezt a doramát. Egy ideje már tervbe van hogy megnézem... de most olvasva hogy múlt év júliusában mennyire vártad, én is kedvet kaptam hozzá...szóval ma este belevágok :)
    My Name is Kim Sam Soon-t láttam és annyira megfogott a hősnőt játszó színésznő. Szóval már ezért is megnézem ezt a sorozatát is.
    Szóval mégegyszer nagyon szépen köszönöm a fordítást!! :)
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés