2012. április 10., kedd

THE PRINCESS' MAN fesztiváli jelölések

Büszkén jelenthetem, hogy kedvenc sorozatom, a The Princess' Man három közelgő televíziós fesztiválon is a jelöltek között szerepel.
Az első a 48. Baeksang Awards április 26-án. Ez a legrangosabb koreai rendezmény, ahol az elmúlt 1 éves periódus legjobbjait díjazzák. Több kategóriában is jelölték: Legjobb TV dráma, Legjobb Színész és Színésznő díjra.
A második a BANFF World Media Festival Kanadában, június 10-13-ig. Honlap: http://www.banffmediafestival.com.
A harmadik az 52. Monte Carlo-i TV Fesztivál június 10 és 14 között. Honlap: http://www.tvfestival.com/2012/index.php?Movelang=uk&p=2242 TV sorozatok/Dráma kategóriában, Legjobb Nemzetközi Producer, Legjobb Színész és Színésznő díjra.

Miért van ennek hatalmas jelentősége? Utóbbi kettő világviszonylatban is nagy elismertségű fesztivál, ahol dél-koreai alkotások ritkán kerülnek bemutatásra. Hogy lesz-e kilátásban díjeső, az még elválik, hiszen nagyon erős a nemzetközi mezőny.
Sok sikert az alkotóknak és a színészgárdának is!

9 megjegyzés:

  1. Milyen jó hír, örülök neki, mert hasonlóan hozzád, én is remek sorozatnak tartom. Remélem, hogy külföldön is értékelik, és megkapja majd a történet azt az elismerést, amit jogosan megérdemel.

    VálaszTörlés
  2. Szia Jackimi!
    Nagyon szépen köszönöm az infot! Igazán örülök neki, mert nekem is az egyik nagy kedvencem ez a sori! EGYSZERŰEN IMÁDTAM!!!
    Nem tudom miért, de nem mindig tudok kommentezni, - pedig már többször is akartam - mert ez a fehér sáv amibe írni lehet egyszerűen nem jelenik meg, kész csoda, hogy most sikerült.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is nagy kedvencem a sorozat és Park Shi Hoo is. Szorítok, hogy minél több díjat bezsebeljenek.Szerintem megérdemelnék, bár én részrehajló vagyok.

    VálaszTörlés
  4. Bár én még nem láttam, azért kívánom hogy díjat/kat nyerjen, népszerűsítve a dél-koreai sorozatokat, így talán Európa is nyitottabbá válna ezekre a sorozatokra!

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen, hogy megosztottad velünk ezt a jó hírt! Nagyon megérdemli ez a sori, hogy világhírű legyen!(No és a szereplők is!)

    VálaszTörlés
  6. Jó hirek köszönöm. Sajnos az ismeretségi körömben nevetnek rajtam a koreai sorozat szeretetem miatt. Remélem nyer és én fogok rajtuk nevetni. Csak sok könyörgés árán fogom megengedni, hogxy megnézzék
    Sziasztok Magdi

    VálaszTörlés
  7. Lehet tudni hogy szerepelt a fesztiválokon a sorozat? Próbáltam rákeresni de nem sok sikerrel , legalábbis magyar oldalakon nem találtam a Monte-Carlo -iról sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy várható volt, sajnos egyiken sem nyertek. A Monte Carlo-in a kategóriában a Trónok Harca nyert. Hogy is versenyezhetne ezzel egy dél-koreai sorozat?
      De azért a jelölés is szép eredmény volt.

      Törlés
    2. Köszönöm válaszod , személy szerint már annak is örülök ha csak pár ember figyelmét kelti fel a fesztivál a koreai filmek iránt, így gyarapodva sajnos világ viszonylatban is kis közösségünk.A Trónok Harcát nem ismerem , jó egy éve szinte csak koreait nézek. Az amerikai kosztümös filmek látványilag fantasztikusak, de talán épp ezért a koreai nekem valósabb, élethűbb (leszámítva a röpködéseiket:) )

      Törlés