2014. március 31., hétfő

The King's Wrath (A király haragja)

Április 30-án kerül a koreai mozikba a The King's Wrath, amit már csak azért se hagynék ki, mert három fantasztikus színész játssza a főszerepet. A királyt HYUN BIN alakítja, akinek a sorkatonai szolgálata óta ez az első szerepe. HAN JI MIN az ambíciózus Jeongsun királynő; JO JUNG SUK pedig a sok komikus, szeretetre méltó figura után végre rosszfiút formál meg! Ő az uralkodó vérére pályázó bérgyilkos. A rendező Lee Jae-kyu, (The King 2 Hearts).



5 megjegyzés:

  1. Hello :) Lehet, hogy én olvastam/láttam rosszul, de én nem láttam, hogy Ha Ji Won is a szereplőgárda között lenne.

    VálaszTörlés
  2. Szia Jackimi, az előzetest megnézve nem Ha Ji Won a főszereplőnő, hanem Han Ji Min ( Roftoop Prince) talán...

    VálaszTörlés
  3. Han Ji Mint akartam írni, csak Ha Ji Won lett belőle :-) Mostanában gőzerővel nézem az Empress Ki-t, talán azért...
    Köszi, hogy szóltatok, javítottam.

    VálaszTörlés
  4. Ezt én is szívesen megnézném. :-)

    VálaszTörlés
  5. Huh Érdekes már alig várom: )
    Szeretem az ily n jó féle traliereket, ÜTŐS ZENÉVEL :) :)

    VálaszTörlés