2012. december 20., csütörtök

2012 DORAMA OST - Top 20 II. RÉSZ

10. SCHOOL 2013 - Welcome to the School (Üdv a suliban)


9. BRIDAL MASK - Judgement Day (Ítéletnap)



8. MAY QUEEN - 39.5



7. THE MOON THAT EMBRACES THE SUN - Back In Time (Vissza az időben)



6. THE KING 2 HEARTS - Missing You Like Crazy (Őrülten hiányzol)



5. TO THE BEAUTIFUL YOU - It's Me (Ez vagyok én)



4. ALICE IN CHEONGDAMDONG - Shower (Zuhany)



3. WILD ROMANCE - Painful (Fájdalmas)



2. FAITH - Carry On (Folytasd)



1. ALICE IN CHEONGDAMDONG - Daddy Long Legs (Hosszúlábú Apu)



4 megjegyzés:

  1. Jackimi kedves, először azt hittem, hogy ezeket te mind láttad már, de nem, mivel az Alice in cheongdamdong még csak most megy a koreai tv-ben. Ez a film kétszer szerepel a 20-as listádon, és a Vad románc is. Én ezekből még sokat nem láttam, de azt hiszem helye lenne itt a Rooftp Prince-nek, szerintem jó kis sorozat. Gyakran benézek ide, szeretem a fordításaid. Köszönet értük. A The Princess'Man-t már másodszor néztem végig, másodjára talán még jobban tetszett. Nagy hatással volt rám.
    Békés, boldog Karácsonyt Kívánok!

    VálaszTörlés
  2. Bocsánat, most látom, hogy a film betétdalokat vetted számba, nem a filmeket.

    VálaszTörlés
  3. Szia Kedves Jackimi!Köszönöm az eddigi munkádat.Szeretettel kívánok Békés karácsonyt,sok-sok ajándékot a fenyő alá.

    VálaszTörlés
  4. Kedves Jackimi! Nagyon köszönöm a fordításaidat! Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Neked!

    VálaszTörlés