2016. április 25., hétfő

A 10 legbunkóbb főhős a koreai doramákban

Unatkoztam és nem volt kedvem feliratot fordítani, így gondoltam, folytatom a régen elkezdett bejegyzés-sorozatomat egy újabb összeállítással, ezúttal az általam valaha látott legarrogánsabb, legmodortalanabb, legundokabb koreai férfi főszereplőkről. Minthogy a doramákban garmadája található az olyan hősöknek, akiket sokszor szívesen tarkón simogatnánk egy péklapáttal, nehéz dolgom volt, amikor ki akartam válogatni a Top 10-et. Íme:

1. Koo Jun Pyo (Lee Min Ho) - Boys Over Flowers

2. Hwang Tae Kyung (Jang Keun Suk) - You're Beautiful

3. Han Ki Tae (Jang Hyuk) - Successful Story of a Bright Girl

4. Hyun Jin Hun (Hyun Bin) - My Name is Kim Sam Soon

5. Seon Woo Hwan (Lee Seung Ki) - Shining Inheritance
6. Kang Woo (Eric) - Myung Wol the Spy

7. Lee Shin (Ju Ji Hoon) - Goong

8. Kim Joo Won (Hyun Bin) - Secret Garden

9. Baek Seung Jo (Kim Hyun Joong) - Playful Kiss

10. Kang Min Ho (Jung Kyoung Ho) - Falling for Innocence


Szerintetek még ki pályázhat erre a címre?

11 megjegyzés:

  1. Teljesen egyetértek az összeállításoddal :) Utána kell gondolni, mert van még bőven igen bunkó főhősünk akikkel találkoztunk a sorozatokban :D
    Egyébként megosztottam az összeállításod a DoramaFan csoportban, biztosan lesznek még tippek kik jöhetnek számításba.

    VálaszTörlés
  2. Áhh teljesen egyetértek! :DD Most pont a Myung Wol the Spy-t nézem, tökéletesen illik a hatodik helyre Kang Woo! :DD

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Igaz!! ritka bunkó volt végig mindenkihez :-)

      Törlés
  4. Nagyon tetszik ..egyet értek ( anyósokkal is lehetne ezt a felsorolást? )

    VálaszTörlés
  5. Ezeket tudtam volna én is összeszedni, igaz ebből egyet, a Successful Story of a Bright Girl-t nem láttam. De a többi stimmel. Megjegyzem, én imádtam őket....

    VálaszTörlés
  6. Engem a bunkó modorú lányok jobban idegesítenek, akik a bunkó srácokat próbálják elhárítani. Végtelennek tűnik a türelmük, de a végén megszelidülnek és fejlődik a jellemük. A lányok szerintem úgy maradnak, csak beadják a derekukat, nagyvonalúan és a szegény pasi lépre megy - persze reménykedve, hátha megváltozik minden. Ilyenkor kellene átkonvertálódni és belépni néző-segítőként a történetbe és kiosztani őket. Szerintem még megéljük, hogy a történetet és a szereplőket gombnyomásra vagy képernyő érintéssel saját ízlésünk szerint alakíthassuk.

    VálaszTörlés
  7. Őszintén szólva szerintem is jól válogattad ki őket, valami elképesztő élmény volt a filmeket nézni anno és ledöbbenni ennyi - nincs jobb szó - bunkóság láttán. De úgy tudom ez náluk nem gond, nem teljesen úgy működnek, mint mi :-) Anyósok között aztán tutira lenne egy-két tucatnyi goromba figura. Van úgy hogy az ember saját életében sem tudja eldönteni mi lenne az igazi, de ők aztán mindig tudják kinek mi a tuti. Sajnos nevekkel nem szolgálhatok, nem tudom megjegyezni őket :-)

    VálaszTörlés
  8. Nem láttam mindet, de amit igen, abban a bunkó srác a végére normálissá válik. De hogy mennyire idegesítőek tudnak lenni, azt jól mutatja, hogy nagyon kedvelem Lee Seung Git, a Brilliant Legacy-ban viszont jól felpofoztam volna párszor. Szerencsére csak a szerep volt ilyen.

    VálaszTörlés