2016. május 13., péntek

A 10 leggyűlöletesebb főgonosz a koreai doramákban

Ebből a körből megint csak nehéz kiemelni tízet, mert szinte minden sorozatban akad belőlük legalább egy. Itt viszont azokat akartam összegyűjteni, akiket nem egyszerűen csak jól esett utálni és szurkolni a bukásukért, de egyenesen elviselhetetlen lett volna, ha nem bűnhődnek meg valamilyen módon, annyira undorítónak találtam a lényüket és a cselekedeteiket.

1. Angry Mom - Itt nem egyetlen erkölcstelen gazember, hanem egy egész brancs pusztulásáért szurkoltam teljes szívből. 


2. Hotel King - Lee Joong-Goo. Szó nincs rá, mennyire utáltam ezt a vén csirkefogót (érdekes, hogy színészt állandóan megtalálják ezek a szerepek, a May Queen-ben is hasonló figurát alakított).


3. Nice Guy - Han Jae Hee. Számomra a leggusztustalanabb, amikor valaki visszaél mások önfeláldozásával, utána meg még ő játssza az áldozatot.


4. Kill Me, Heal Me - Gyerekek terrorizálására semmilyen mentség sincs.


5. Secret - Ahn Do-hoon. Aki a saját karrierjéért nemcsak a nőt áldozta fel, akit állítólag szeretett, de a meg nem született gyermekét is.


6. Signal - Kim Bum-Joo. A korrupt zsaruk egyik legocsmányabb mintapéldánya.


7. City Hunter - Lee Jin-Pyo. Mások életével játszó szemétláda.


8. 49 Days - A főhősnő vőlegénye és barátnője, lelkiismeretlen árulók.


9. Falling for Innocence - Lee Joon Hee, a barátgyilkos.


10. The King 2 Hearts - A főgonosz egy elmebeteg világuralomra törekvő gyilkos. Elég képregényszerű, de gyűlöletes.




5 megjegyzés:

  1. Kedves Jackimi!
    Elég sokat láttam az általad felsoroltakból, nekem a Hotel King fő gonosza volt a legbántóbb, Lee Deok-Hwa szerintem még May Queen-ben is nagyon gonosz volt,de az is igaz, hogy Ő még sohasem játszott pl.aranyos nagypapát.
    gyomar :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lee Deok-Hwa a történelmi filmsorozatokban nemes lelkű, az igazságért minden körülmények között kiálló szerepeket is alakított.

      Törlés
  2. Szia Jackimi!
    Te még ugye nem láttad az East of Edent?
    Hát ott is vannak válogatott főgonoszok, nálam ez a kedvenc sorozat még mindig, pedig már milliót láttam utána. Jo Min Ki ott a főgonosz, beférne erre a listára 11-diknek.
    Üdv.
    Mónika

    VálaszTörlés
  3. Nem szeretnel olyan listat is allitani, amiben a szimpatikusab vagy valamiert szeretheto fogonoszokat rangsorolod? :D
    Nalam a favorit az biztos hogy az I remember youbol lenne a sorozatgyilkos. :D

    VálaszTörlés
  4. A The King 2 Heart John Mayere iránt én is hasonlóan érzek, számomra egy valódi pszichopata. Ezzel együtt minden elismerésem a színésznek, hogy ennyire utálnivaló lett a karakter, jól megformázta.

    VálaszTörlés